Specialista zákaznické péče

Zajímáš se o tvorbu webových stránek a baví tě on-line prostředí?

Co u nás budeš dělat?

  • Odpovídat na dotazy zákazníků k našim produktům a službám – telefon (inbound, outbound), on-line chat, email
  • Pomáhat zákazníkům s nastavením služeb
  • Doporučovat zákazníkům další možnosti rozšíření služeb
  • Podílet se na rozvoji produktů poskytováním zpětné vazby produktovým manažerům
  • Pomáhat nám mít co nejvíce spokojených zákazníků
 

Jaké znalosti a dovednosti od Tebe očekáváme?

  • Nebojíš se komunikovat se zákazníky
  • Baví tě alespoň trochu online technologie
  • Dotahuješ věci do konce
  • Uvědomuješ si, že péče o zákazníka je to nejdůležitější
  • Nemáš obavy řešit i nepříjemné dotazy
  •  

    Nabízíme

    • V rámci hlavního pracovního poměru příspěvek na stravování/stravenka v hodnotě 100,- Kč
    • Zdarma občerstvení na pracovišti
    • 1 týden dovolené nad rámec zákoníku práce navíc
    • Odměny při dosažení pracovních a životních výročí
    • Odměny za zlepšovací návrhy a doporučení zaměstnanců

    A navíc

    • Poskytujeme prostor k seberealizaci a profesnímu růstu
    • Pracujeme v přátelském kolektivu a příjemném, moderním pracovním prostředí
    • Budete mít přístup k rozsáhlým odborným znalostem a softwarovým nástrojům
    • Zapojíme tě do vzdělávacích rozvojových akcí, seminářů, webinářů, konferencí, …
     

    Informace o pozici

    • Místo pracoviště: OPATOV PARK I., Líbalova 2348/1, Chodov, 149 00 Praha 4
    • Typ smluvního vztahu: Dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti, živnostenský list


    Další krok ke změně je snadný
    Neváhejte a zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce prostřednictvím tlačítka „Odpovědět“.
    Těšíme se na setkání při osobním pohovoru!

    Odpovědět

    Zaměstnavatel: MEDIATEL CZ, s.r.o.
    Kontaktní osoba: Lenka Foslien
    Kontakt: lfoslien@mediatel.cz,
    Adresa: Líbalova 2348/1, Chodov, 149 00 Praha 4